هتل های مشهد
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

هتل آزادی مشهد

هتل آزادی مشهد هتلی 4 ستاره وزیبا می باشد. هتل آزادی مشهد به دلیل نزدیکی به حرم مطهر امام رضا (ع ) هر ساله پذیرای زیادی از زائران و میهمانان تور مشهد نوروز 96 می باشد. 

امکانات هتل آزادی مشهد

هتل آزادی مشهد دارای 11 طبقه و 50 واحد آپارتمان 1و 2 خوابه ، 29 سوئیت و40 اتاق با امکاناتی از جمله تلویزیون ، یخچال ، اینترنت ، چای ساز، مبلمان و ... می باشد. زائران تور مشهد نوروز 96 می توانند در رستوران هتل انواع غذاهای خانگی  و فرنگی که با بهترین مواد غذایی تهیه شده است را سفارش دهند و در کنار عزیزانشان بهترین لحظات را سپری کنند. هتل آزادی مشهد چشم اندازی زیبا رو به فضای سبز هتل و همچنین باغ نادری دارد. 

دیگر امکانات و خدمات هتل آزادی مشهد

پارکینگ ، مرکز خرید ، صندوق امانات ، سرویس رفت وآمد به هتل ، کافی شاپ و ....

 

جهت رزرو و خرید تور مشهد نوروز 96 و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل سینور مشهد 

هتل سینور مشهد هتلی 4 ستاره و شیک می باشد. این هتل به دلیل نزدیکی به حر م مطهر امام رضا (ع) و یکی از معروف ترین بازارهای مشهد هر ساله پذیرای زیادی از زائران و میهمانان تور مشهد نوروز 96 می باشد. 

امکانات هتل سینور مشهد 

این هتل نوساز و شیک در مجموع 300 اتاق و 22 طبقه دارد که اتاق ها شیک و لوکس می باشند. از دیگر ویژگی هتل سینور مشهد رستوران های آن می باشد که تنوع غذایی زیادی دارد که میهمانان تور مشهد نوروز 96 می توانند غذاهای دلخواه خود را سفارش داده و میل کنند. همچنین زائران عزیز تور مشهد نوروز 96 می توانند ساعات استراحت خود را دراتاق ورزش ، سالن بیلیارد و سونا به ورزش بپردازند و لحظات خوشی را سپری کنند.

دیگر امکانات و خدمات هتل سینور مشهد

تاکسی سرویس ، صندوق امانات ، کافی شاپ ، فروشگاه و .... 

 

جهت رزرو و خرید تور مشهد نورورز 96 و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل آسیا مشهد

هتل آسیا مشهد از بهترین هتل های 4 ستاره شهر مشهد می باشد. این هتل شیک و زیبا تنها 20 دقیقه پیاده تا حرم مطهر امام رضا (ع ) فاصله دارد و میهمانان و زائران تور مشهد نوروز 96 با اقامت در این هتل به آسانی می توانند به حرم مطهر دسترسی داشته باشند.

امکانات هتل آسیا مشهد

اتاق ها و سوئیت های هتل تمیز بوده و از امکانات خوبی برخوردار می باشند. میهمانان می توانند در باشگاه تناسب اندام هتل به ورزش بپردازند و لحظاتی خوشی را بگذرانند. هتل آسیا مشهد دارای چند رستوران وکافی شاپ می باشد و بهترین خدمات را به زائران تور مشهد نوروز 96 ارائه می دهند. هتل آسیا مشهد با امکانات ویژه ای که دارد همانند یک هتل 5 ستاره می باشد و از کارکنان خوبی برخوردار است که همه کارکنان به زبان های انگلیسی و عربی تسلط کامل دارند. 

دیگر امکانات رفاهی و خدماتی هتل 

استخر ، سونا و جکوزی ، سرویس به حرم رایگان ، صندوق امانات ، سالن کنفرانس

جهت رزرو و خرید تور مشهد نوروز 96 و اطمینان حاصل کردن از قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل نمایید.

هتل هما 2 مشهد

هتل هما 2 مشهد هتلی 5 ستاره می باشد. هتلی بسیار شیک و مدرن است و به دلیل موقعیت مکانی و سرسبز بودن اطراف هتل هر ساله پذیرای زیادی از میهمانان تور مشهد نیز می باشد.

امکانات هتل هما 2 مشهد

هتل هما 2 مشهد دارای 202 اتاق و سوئیت های 1 و 2 نفره و سوئیت های کانتکت و رویال می باشد. سوئیت های رویال از امکانات ویژه ای از جمله مبلمان شیک ، اینترنت ، تلویزیون صفحه تخت ، توالت فرنگی و دیگر امکانات نیز برخوردارند. هتل هما 2 مشهد دارای چندین رستوران با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی آماده پذیرایی از میهمانان تور مشهد نیز می باشد. کارکنان هتل باتجربه بوده و به زبان های انگلیسی و عربی تسلط کامل را دارند. میهمانان تور مشهد با اقامت در این هتل می توانند به مراکز خرید و جاذبه های شهر مشهد به آسانی و سریع دسترسی داشته باشند.

امکانات رفاهی و خدمات هتل هما 2 مشهد

سالن ورزشی ، سالن کنفرانس ، صندوق امانات ، رستوران تابستانی ، چایخانه سنتی ، پارکینگ و....

جهت رزرو و خرید تور مشهد و اطمینان حاصل کردن از قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل نمایید.

هتل اترک مشهد

هتل اترک مشهد, هتلی 4 ستاره است که بهترین خدمات را به مسافران عزیز تور مشهد نوروز 96 ارائه میدهد.

_اترک_مشهد7.jpg

 

هتل اترک مشهد در فلکه آب, ابتدای بازار رضا در سیزده طبقه با 146 اتاق بنا شده است. این هتل در جایگاه مناسبی نسبت به مراکز خرید و جاذبه های گردشگری میباشد، همچنین نزدیکترین فاصله را تا حرم مطهر دارد.

فاصله هتل تا فرودگاه: 20 دقیقه با ماشین

فاصله هتل تا راه آهن: 15 دقیقه با ماشین

فاصله هتل تا ترمینال: 13 دقیقه با ماشین

 

_اترک_مشهد1.jpg

 

در هتل اترک مشهد با پذیرش شبانه روزی و حضور پرسنل مجرب و ارائه ویژه ترین خدمات، میزبان زائران عزیز تور مشهد نوروز 96هستند.

امکانات هتل اترک مشهد:

پذیرش 24 ساعته, اتاق ها مجهز به سیستم تهویه مطبوع, سوئیت های ویژه، رستوران, کافی شاپ, اینترنت, استخر, خشکشوئی, ارئه تاکسی سرویس برای گردشگران محترم تور مشهد نوروز 96 و پارکینگ سرپوشیده.

 

_اترک_مشهد3.jpg

 

_اترک_مشهد2.jpg

 بابت خريد و رزرو بليط تور مشهد نوروز 96 و جهت اطلاع از مناسب ترين قيمت ها با شماره 41954-021 بخش فروش تماس حاصل فرماييد.

مطالب مرتبط :

 

تور مشهد نوروز 96





:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 اسفند 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: